Subject: FW: Harku vald, Vääna küla, Sepikoja tee 1 // 3 // 4 kuivendusrajatis, Sepikoja tee drenaaz
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 18 Mar 2025 15:48:44 +0200

Tere,

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Terviatdes

Merike

From: Franko Eskla <[email-masked]>
Sent: Tuesday, March 18, 2025 2:25 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: Sepikoja tee drenaaz

Tere

Saadan teostusjoonise. Kui see sobib siis lisan selle ka EHR-i dokumentide 
hulka.

-- 

Parimat

Franko Eskla

Objektijuht

Pinered Ehitus OÜ

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

+372 5341 9097

KONFIDENTSIAALSUSTEADE: Selles kirjas sisalduv informatsioon on määratud 
ainult adressaatidena märgitud isikutele ning võib sisaldada 
omandiõiguslikel ja/või juriidilistel alustel konfidentsiaalset 
informatsiooni. Kirja sisu konfidentsiaalsuse nõue jääb kehtima nii 
juhusliku kui ka sihiliku väärlevitamise korral, mistõttu kirja kasutamine, 
levitamine või kopeerimine misiganes formaadis on kolmandate isikute poolt 
keelatud. Adressaatidel, kelleni kiri on jõudnud eksikombel, palume see ja 
võimalikud koopiad kustutada ning teavitada väärlevitusest saatjat.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.